Zásnuby krtečka s pandou se nezdařily i zdařily
30.03.2016 14:52jak pro koho ?
Zásnuby krtečka s pandou vyvolaly opět u našich nepřátel presidenta bouři ve sklenici vody. Čína si údajně vybrala Česko za svoji letadlovou loď v Evropě tvrdí Neználkové . Největší peníz Čína investuje a nadále bude do Evropské velké trojky ( GB, F, G ). Před námi jsou i Bulhaři se svými 222 mil. Euro. Nám v letech 2000-2015 nasypali jenom 207 mil. Britům to bylo 7x více a proto strýčka Ťin královna ubytovala ve svén paláci a svezla ve svém zlatém kočáře. Je jisté, že chaloupkou v Lánech a nocováním v americkím hotelu Hilton Prague jsme žádné terno neudělali.
95 mld.investic do Česka a 30 smluv o konkrétní hospodářské spolupráci není ale k zahození. Mohli bychom na tom být i lépe, například Maďarsko získalo trojnásobek čínských investic, přestože má polovinu obyvatel.
Červené kartičky ani vajíčka jako tah na svržení prezidenta Zemana selhali. Z patrontašky profesionálních bojovníků za lidská práva v zemích spřátelených s Čínou byla vytahnuta tibetská vlajka. Naši vlajkaři se pravidelně setkávali s čínskými v pouličních soubojích o vlajky.
Jednalo se o nedorozumění české klaky když draci kteří drží jin-jang jsou čínskými symboly moci a deště . Čínské symboly jin a jang ve středu tibetské vlajky prezentují čínskou filosofii a nikoliv tibetský budhismus a tak vlajku je možno číst i jako symbl přáteství Tibetˇanů s Číňany.
Kdepak se to v národě vzdělaného na kterém se dalo dřevo štípat vzalo, začíná to prý už v mateřinkách
Prezidenti Zeman i Si Ťin-phing se rozloučili jako přátelé po česku u piva. Strýček Ťin odlétl do USA ještě cosi probrat a užít si luxusu ve svém - čínském hotelu Waldorf Astoria NY .
Čínská TV o výletu do Česka a USA
Super mrakodrap v NY navrhl Číňan a není vyloučeno, že strýček Ťin i zde se pokusí opět zbavit nějakého dolaru kterého má plné kapsy. Na mezinárodní konferenci o jaderných zbraních a ekologických otázkách byl také čínský prezident . Žádné tibetské vlajky a žádné nedůstojné komediální exhibice. Americký senátor mávající tibetskou vlajkou by se totálně zesměšnil a mohl by ukončit svoji politickou kariéru a vyrazit někam na ranč pást krávy
Placený roztleskávač či Luciferův efekt nebo kapitán Titaniku ? Von ten život je složitej, když život člověka je proti tomu hadr.
Vlajka Tibetu mne přiměla rozkouknout se po Dálném východě vlastníma očima ?
Můj jedlý les jsem obohatil dálně východným exemplářem Dřínem japonským/Cornus kousa Satoni. Bude velkým zdrojem nektaru i pylu pro moje včeličky a navíc mne přinese jedlé plody plné vitaminu C. Godži už tam mám.
Mojí mysl jsem obohatil spirituálním zdrojem čínského pragmatismu-Taoismem. Základní princip taoismu wu-wej/nechávat věcem volný průběh je dobrá strategie pro vyčkávání na příležitost.
Verš 19.
Zanechte svatosti. Odhoďte učenost-a prospěch lidu se zestonásobí !
Zanechte lidumilnosti. Odhoďte spravedlnost-a lid se vrátí k synovské úctě a lásce !
Zanechte zchytralosti. Odhoďte ziskuchtivost-a nebude zlodějů a banditů !
Co tak udělat si výlet do Lhasy , 108 hotelů v dobrých cenách Vás očekává a přesvědčit se o skutečnémn stavu věcí osobně?
Jisté je že Tibeťané zrušení otroctví Číňanům nevytýkají
Praktické informace na cestu vlakem do Tibetu
Unikátní výhledy na majestátní hory vám jen tak nějaká železnice nenabídne. Musíte se proto vydat do Lhasy.
FOTO: ESO travel
Pokud si zaplatíte lehátkový vůz, je cestování čínskými vlaky příjemnou záležitostí a cena lístku je stále výhodnější než letenka. Nejlevnější jízdena Peking-Lhasa je za 1240 Kč. Ani služby v samotném vlaku nejsou nijak předražené – nasnídáte se tu zhruba za 30 – 100 Kč, večeře vás vyjde také zhruba na stovku. Můžete využít buď jídelního vozu anebo neustále procházejících prodavačů. Je tu také stále k dispozici horká voda, kterou využívají především Číňané k nepřetržitému pojídání nudlí. Kromě toho také ještě hodně kouří a spí.
Samozřejmostí vlakového vybavení jsou zásuvky, tekoucí voda a čisté, průběžně uklízené toalety.
Vlak z Pekingu do Lhasy odjíždí každý den o půl desáté večer; to proto, aby malebným úsekem trati přes nejvyšší místa tibetské náhorní plošiny projížděl ve dne. 550 km trati v tomto úseku vede po trvale zmrzlé půdě, tzv. permafrostu. Většinu cesty ale budete pozorovat stáda jaků a prázdné pláně náhorní plošiny.
Slovo zpoždění tady neznají, vše je řádně naplánováno. U vchodu na nástupiště se musíte prokázat jízdenkou, stejně tak při odchodu z vlaku.