Včely se rojí v létě a politici na konci roku a před volbami

30.12.2015 08:43

 

Politik je člověk, s jehož politikou nesouhlasíš.

 

V opačném případě je to státník.(L.George)

 

 

Rojení včel je vlastně projev jejich přirozeného rozmnožovacího pudu. To lidské plemeno zvoucí se politici   rojení mají koncem roku a před volbami. Tady díky Bohu ve volbách třímáme chvilku moc ve svých rukou.

 

Kdo čte cosi o  politice, je toho  v těchto období v tisku přemíra. Současný stav  245 politických stran a hnutí dává  možnost číst nekonečné triády sebe chváli o tom  jak dobře věci veřejné spravují či by dělali kdyby se dostali k moci . Dobrou náladu pilně kalí pomlouváním konkurentů na místě dialogu. 

 

Na politiky  mnoho nesázím, vidím zde vedle blouznivých  idealistů a kvelurantů  mnoho zoufalců, kteří s příchodem impotence doufají, že v politice dosáhnou postavení či peněz kterých si neumí vydělat užitečnou prací.

 

 

V každé době byla větší či menší míra sprostoty a obelhávání. Nikdo ale nečekal ani si nepřeje aby se to stalo u nás spisovným jazykem.  A proto si dovoluji končit epilogem Pepy Fouska

 

Pár  quijotů shání dál

Pro českého lva  zuby

Na pravdě si je vylámal

A vypadly mu z huby

Já končím toto hořké blues

A nechci od Vás chvály

Já politiky nemám rád

často lidem lhali.

 

Já dodávám, že vždy  si nabírají ze společné mísy velkou naběračkou a nám rozdávají malé lžičky a některým trousí pouze drobky. 

 

Nebudu Vám lidi lhát, že jsem cinkal u Václava. Žiji v naději, že ta velká změna je stále ještě před námi. Řiť amerického bizona mne smrdí tak jako řiť ruského medvěda.  Jsem pro unii malých neutrálních států ve střední Evropě : Česko-Slovensko, Rakousko, Slovinsko, Švýcarsko. Spojenectví se silnějším nám nikdy nic dobrého nepřineslo!  

 

Nebudu Vám lidi lhát, že jsem nadšen  plíživou islamizací Evropy . Žiji v naději, že naši politici nadefinují novou asylovou politiku odpovídající naším možnostem a  skutečným bezpečnostním zájmům státu.

 

Politické aktuality s humorem