Píšu, píšeš, píšeme

07.10.2015 22:36

V roce 69 , L.P. 2015 jsem se rozhodl psáti eseje když už umím celou abecedu. Dnes píše kde kdo a na světě je i moje mávání motýlých křídel . Bude to koketování  i s písmem čisté abstrakce kterým je  písmo matematiky a moje snění. Ano naše podvědomí mocný to vládce naší duší občas dává o sobě vědět v našich snech. Vítám Vás na mých stránkách The Art of Fiction.

Od mojí státní zkoušky  z Teorie pravděpodobnosti uběhlo požehnaných 40 let . Moji aprobaci učitele matematiky jsem nikdy nepruboval ale aplikovaná matematiku všedního dne  a digitální svět jsou moje  záliby. I zastesklo se mi po školní lavici a tak udiveně koukám na tabuli tentokrát na Matfyzu witter.com/antonykv ( 15.10.2015) kam se dvakrát měsíčně utíkám  ze záplavy planého tlachání ,  tsunami entropie a propagandy kolem sebe. I  loknu si  opět ve školní lavici živé vody  čisté vědy a občas něco napíšu. 

Těším se na shledání milí přátelé , že i Vy  si začnete plnit svoje sny a rozlétnete se jako motýl po květinách  v našem báječném Světě a nikoliv jako moucha po kdejakém lejnu.

Motýlí křídla alias  Lorenzův atraktor 

Vítr nikdy nespí     Nezapomeňte si zadat vlevo nahoře svoje místo na Zeměkouli.