Proč si dál píšu svůj scénář

14.09.2015 13:17

 

Býval jsem  přítelem největší ekomunity  Facebooku. Pozvolna ve mne však rostla nespokojenost s přemírou reklamy . 

Měl jsem zde i několik přátel jejichž zprávy jsem rád čítával a jejich obrázky si prohlížel. Dopracoval jsem se v podstatě k pravidelným, dením příspěvkům.

Když jsem se několik  komentářů na žhavé politické téma : uprchlíci a podivné výsledky  války  USA  proti terorismu tu mne Velký bratr  co se mu znelíbilo smáznul . 

Beru to jako ocenění  a navíc cosi špatné bývá  i  k něčemu dobré !

Když mne  z práva svobody projevu zůstala svoboda po projevu vytvořil jsem tento web kde občas něco pípnu Světu a raduji se , že je to stále ještě dost dobrý. Starost by si ale mělo začít dělat panstvo a já si užívám pohodičku.

A jdu do toho s humorem ale bohužel černým 

551924_487297704621713_783068331_n.jpg.jpg